Benim oğlum 11 aylık, 40 günlük olduğundan beridir götürüyorum spaya çok seviyor çok eğleniyor. Kolik bir bebekti çok faydasını da görmüştüm tavsiye ederim. Yaşadığımız ilçe ulaşım sıkıntısı olan bir yer bundan dolayı son zamanlarda düzenli gidemiyoruz fakat kış bebeği zaten oğlum ailemin yanındayken daha soğuk havalarda da götürmüştüm bir sıkıntı olmaz ( spadan çıktıktan sonra hemen arabaya binip soğuğa maruz bırakmazsanız ☺️) merak etmeyin. Bol eğlenceler dilerim şimdiden🤗