Naciyeylmz ben geçen bimden yürüme arkadaşı aldım onu kullanıcaz. Yürüteç sağlıklı değil ve ev kazalarının %80 i bekibeklerde yürüteçte oluyomuş diye okudum. Kullanan başında durup günde max bi iki saat tutacak onun için de füyatını yüksek buldum almayı düşünmüyorum