On aylık arkadaşlar bebeğim. Yani onun yaşına uygun olan çoğu oyuncağı aldım eğitimciyim zaten genelde eğitici oyuncakları tercih ettim ama benim oğlum nedense onlar yerine ne biliyim bes paketleri ile oynamayı ondan sonra şeylerle oynamayı ilaçları yemeğe çalışmayı bunları tercih ediyor ve acayip derecede sinirleniyor şarj kablolarıyla oynamayı prizlerle oynamayı bunları takmış durumda şu an mesela karşımda bunun spreyinin kapağını yolmaya çalışıyorEtkinlik yapmaya çalışmak için oturuyoruz asla yapmıyor yani bir eğitimciyim bir sürü çocuk eğit yiyorum ama kendiminkini eğitim emiyorum arkadaşlar sizinkiler ne alemde