Aselzade Kızlar bebeğim bir aylık dün hiç kakasını yapmadı ama idrarımız normal normalde de ıkınmamız hep var ama dün gece sanki normale göre daha fazla ıkındı, Bir yakınımın bebeği 4 gün yapmamış normal demş doktor emdiği için. Sizce ?