Oğlum 7 ay 15 günlük. Çarşamba günü nöbet geçirdi tekrarlanmadigi için soğuk havale dendi salı günü EG çekilecek net sonuç çıkacak. O günden beri hiçbir ateş veya nöbet geçirmedi. Bu durumu yaşayan anneler var mı. Gerçekten mahvoluyorum hep nöbet halı gözümun önüne geliyor. Eve gitmek istemiyorum hastaneden o kadar korktm.Epilepsi veya Sara olup olmadığını EG den anlayacağız. Soğuk havale ile epilepsi arasında fark var mı doktorlar da bilgi vermiyor salı gününe kadar gözetim altındayız gözüme uyku girmiyor..