Ahsen123 canım bı doktora göster bende ilk kızımda isilik sandım Kasım doğumlu kızım . Doktora gösterince atopik dermatit(alerjik egzama) dedi . Kullandığımız sampuandan , deterjan herşeyi değiştirdik . Yünlü giysiler giymedik , giydirmedikte . Banyo suyunun sıcaklığına kadar dikkat ettik çok şükür yaşında geçti .