kızlar mrb yarın MR cektiricem. 24 saat emziremicem bebegimi. süt sağdım biraz ama daha önce hiç sagip icirmedigim için ne kadar içer hiç fikrim yok. biliyorum her bebek ayrı ama yaklaşık olarak bir öğünde ne kadar süt içer. sütünü sagip veren anneler yardımcı olur musunuz bana? oğlum yedibuçuk aylik. ek gıdaya da başladık ama ağırlık anne sütü veriyorum.simdiden tsk ederim