Arkadaşlar iki aylık bebeğimin ateşi var sanki dünden beri 37.8 i görmüştük üstünü incelttim ılık dusla falan biraz düştü normal olur gibiydi şimdi yine aynı seviyelere yaklaşmış böyle bir şey yasayan var mı napcam bilemedim hastaneler de çok kalabalık mikrop yuvası