Bende iZletiyordum yemek yedirirken iş yaparken bişey olmaz bizde izledik diyordum ki çocuğumdaki değişiklikleri farkedene kadar çok akıllı her şeyi hemen öğrenip uygulayan bi çocuktu ama artık bazı komutları algılayamıyor ismine tepki vermiyor duymuyormuş gibi uyaran eksikliği olduğunu farkettim maalesef ve benim yüzümden olduğu için de vicdan azabı duyuyorum şimdi hiç açılmıyor televizyon bol bol oyun oynuyoruz kitap okuyoruz bu şekilde düzeleceğini umut ediyorum. Bence sizler de benim yaptığım hataya düşmeyin bırakın işi gücü her şeyi çocuklarınızla ilgilenin naçizane tavsiyem 🌸