Fito, Hametan, anestolpomad, gliserin kansuk fitil, paranox fitil, Balaban pomad, kantoron, sıcak suya oturtma günde 3 defa hepsini denedim ilk başta çizgi gibiydi artık yarık sadece alt taraftaydı şimdi üstte de oluşuyor lütfen başka birşey bilen varsa her fikre açığım artık çocuğumu sürekli ağlarken ve kıvranırken görmekten yoruldum, ayrıca hiç kabız da olmadı nedenini araştırmak için çocuk gastroenteroloji ye sevk edecek doktor sonraki kontrolde ne sebebi belli ne çaresi var inşallah sizinkiler öyle olmazda hemen iyileşir