Daffodilwhite 3 aylık bebegime doktor augmentin 200 mg lık şurup verdi. Ben 1 cay kaşıgı veriyorum ama içerisindeki ölçek ile 1 kaşık dolumu vermeliyim? Bu ilacı kullanan var mı?
Waffle Daffodilwhite eczanenin yazması lazımdı ya da bu antibiyotiklerde kilo falan yazan şırınga oluyor ondan olması lazım
Bebek61 Benim kızım 10 aylık aynı şurubu bal kaşığı ile tam veriyorum.. ama şimdi ishal oldu bir haftadır kullanıyoruz 3 gündür ishal antibiyotik ishal yapıyor bilginizle