Aleynaa1 32 günlük bebegım damlalardan önce kolikti yani aşırı gaz ve ağlama krizleri vardı sonra sap simplex ve nurse damla aldık , nurse damlası sabah 8-9 damla sap simplex olanı akşam 8-9 gibi veriyorm ve fayda etti azaldı çok şükür Rabbime , sadece kakasını kendi yapamıyor zeytinyağı verıyorm 1 çay kaşığı o sekılde sorunumuz var sadece 🥰