Kızlar selam . Bebeğim 20 gündür sarılık en son 10 gün önce doktora gittiğimizde sarılığında ilerleme olmamış bu tarihten sonra yavaş yavaş kaybolur dedi ama gözlerinin akı hala sarı vücudunun üst kısmında da sarılık yer yer var sizce ne yapmalıyım bu kadar uzun sürer mi sarılık endişeleniyorum .