Kızlar 6 aylık bebeğim çok ağlıyor sanki yeni doğmuş kolik bebek gibi 4 aylıkken götrmüştük doktora gittiğimizde bişey olmadığını söyledi 6 aya kadar devam edebileceğini söyledi hala da öyle karnı tok suyunu veriyorum hep altı temiz ama onun yüzünden ben stresten zayıfladım bir 3ev Bir yandan çocuk bir yandan eş sorunsalı 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤧