Havvakck Kalbinizi kırmak istemiyorum ama bence sizde bir uzmana görünseniz iyi olacak gibi diğer postlarınızıda biliyorum o yüzden diyorum. Bebeğinizle ilgili bir sorun olduğunu düşünüyorsanız onuda bir doktora götürün derim yoksa içiniz rahat etmeyecek belli. En iyisi ikiniz içinde bir uzman görüşü 🙃