Nurrrsss çok kişide olması beni rahatlattı..kalbime ultrasonla baktı kapakçıklara vs temiz,ekg bin kere çekildim temiz,efor testi yaptı temiz zaten ki yorulunca değil durduk yere otururken vs bi anda oluyo sanki dünya duruyo o an evet nefesim gidito kalbim bi süreliğine duruyo yada çarpıntı oluyo kalbimi daha çok duymaya başlıyorum çok rahatsız edici bişey..şimdi de böyle hava tutmuş gibi hafif ökaürürk yapıyo bende boğazım sanki tahriş olmuş gibi değişik ben kahve aşgara tüketmiyoeum çay içerim sadece ama kilom var..doğumdan sonra tekrar anestezi aldım ameliyat oldum ondan sonra başladı bende sıkıntılı bir lohusalık yaşadım anksiyete mi tetiklendi deidm bende ama kafama biley takmadığımda durduk yere tv izlerken bile oluyo artık olacak diye korkup sürekli panikteyim sinirim bozuldu kimsede anlamıyo halimi..o hal gelince bi durağanlık bi huzursuzşuk çöküyo üstüme kafamı kurcalıyo rahat edemiyorum ya