Ariyaarya öncelikle hayırşı doğumlar.iri bebek değil sadece kilosu ideal . benim bebeğimde 3700 gr normal doğum ile doğdu kilosu normale engel değil sancı veya suyuda bebiş kendini hazır hissedince başlayacaktır bende 39+4 te doğurdum 2 gün sonra sezaryana alacaktı doktorum gelmeseydi