Bebeğim 8 aylık hazirana kadar ücretsiz izin aldım fakat bu sırada okulum proje okulu oldu.Şimdi bi yönetmelikten bahsediyorlar proje okulunda 6 ay ve üzeri ücretsiz alanların kadrosu il MEB e geçiyor diye bebeğimi bırakacak kimsem yok okulumu seviyorum başlamak istemiyorum duydunuz mu böyle bişey beni başka okulu atarlar mı