Huma_kus34 Kızlar Normel dogumdakı dikişlerınızın iyileşme süreci nekadar oldu ve ne kullandınız iyilesmesı icin pansuman falan yaptınızmı?
midekoruyucu Huma_kus34 50günü geçik iyileşme sürecim oldu 🥲 sadece baticon sürdüm ve mutlaka o bölgeyi ılık su ile yıka. Soğuk su çok sızlatıyor ☹️
Yarennnnnaltnbsk Huma_kus34 7 gün sürdü çok şükür bol bol havalandırın batikon sürün ılık su ile yıkayın ve hasta bezi kullanmayın havasız bırakıyor orkid kullanın
Gullcann Huma_kus34 Benim 1 haftaya toparlanmaya başlamıştı. Herkesin iyileşme suresi farkli. Ben birşey kullanmadim ilk zaman sadece ilacimi ictim doktorun verdiği antibiyotik. sadece banyo tuvalet sonrası kuru tutmaya özen gosterdim.
Oykulna1 Batikonlarin fis fis olanları var her lavaboya gidişimde onunla temizledim ılık su ile yıkadım batikonu çok çok sık 25 gün sürdü iyileşmesi benim Allah yardım etsin canim
Yarennnnnaltnbsk Huma_kus34 hayır hiçbir şekilde yakmıyor bol bol sürün uzanın inşallah kısa sürede geçer o dikiş acısı hepsinden zor
_ipekk18 Huma_kus34 8 günlük lohusayım tatlı tatlı kaşınıyor dikişlerin olduğu yer ılık su yıkıyorum ve kurulayıp batikon sürüyorum 🌺 iplikler sökülmeye başlamış acaba düşüyor mu bilmiyorum bende 🤷♀️😃
Huma_kus34 _ipekk18 bende 5 günlük lohusayım ☺️ Oh ne güzel 😀 batıkon yakmıyormu doktorum bana sandoz antibiyotik krem verdı onu kullanıyorum baticon hastanede sürdüler ben evde sürmedim hiç
bebetom08 Hastaneden gelince duşa girdim o kadar rahatlamıştım ki..Baticon aldırdılar ama 1 kere bile açıp sürmedim korkumdan 😁çok zor geçmişti doğumum 20 güne falan düştü dikişlerim iyileşmeye başladı şuanda 39.günümüz gayette iyiyim ağrı sızı hiçbişeyim yok