Bikaç arkadaşımızın eşlerinin izni aynı zamana geliyor şubat ayında. Bizde çoluk çocuk biyere gidip bi iki gün kafa dağıtalım dedik. Otel gibi değilde ev gibi daha mantıklı daha rahat olur sanki. Bolu Sapanca ağva vs seçenek fatketmiyor. Sizler gittiniz mi hiç toplu arkadaşlarla biryerlere. Önereeceğiniz biyer var mı. 😊