Oğlum bugün tam 6 aylık ve doğduğundan beri emziğe pek ilgisi olmadı. Bende ısrar etmedim. Önceleri memede uyurdu şimdi ise her gün başka şekilde uykuya geçiyoruz nerdeyse 🙈 Kucakta pışpış ninni renkli şarkıların kliplerini izleyip yine kucağımda hafif dans ediyorum mayışıyor yatağa alıyorum memede tek elimle de pışpış patpat yapıyorum. Yine uyumazsa omzuma alıp pışpışla devam ediyorum tekrar mayışıyor bu sefer memeye alıyorum ama kucağımda odayı tavaf ediyoruz yine hafif sallamalı şekilde. Yani bunların sonu yok anladığım kadarıyla. Desem ki şöyle uyuyor devam edeceğim ama bi günü bi gününü asla tutmuyor. Uyku eğitimi de vermek istiyorum ama ağlatmak istemiyorum. Ne yapsam bilmiyorum. Bi el atıverin 🌻