Noname21 geçen hafta 64tüm şu an tahminim daha fazlayım tartıya çıkmaya korkuyorum. 59a insem süper olacak. Egzersiz pek mümkün değil, çalışıyorum akşam anca ev çocuklar filan😐 egzersiz olmadan da hallrderiz be nedir🤞 o zaman sabah buraya tartı sonucumu atıyorum gün boyu de yediğimizi içtiğimizi yazarız 🥰