Ebrualimolla Ben 3 aylıkken de 120 veriyordum, 3 saate bi. Sadece akşamları yatmadan once 150 yapıyodum, daha fazla uyusun diye. 4 büçük aylıkız 4 aya bastığında artk 150 yapmaya başladım.