Deletedmom_49 Kızlar aşırı canım çekti. Yaptım on numara ölçülü ve çok güzel oldu diyen var mı? Tarif fırlatın lütfen 😍
Arzugokturk Deletedmom_49 ooo en sevdiğim. ½ çay bardağı sıvı yağ 2 yemek kaşığı pudra şekeri 1 adet yumurta 150 gram oda sıcaklığında tereyağı 1,5 - 2 su bardağı un Üzeri için: 3 yemek kaşığı pudra şekeri 1 tatlı kaşığı tarçın 1 paket vanilya
Vlns Deletedmom_49 ay ben de şimdi ceviz kırdım akşam yaparım diye bu kurabiyeyi. Çok seviyorum. Hamileyim de 🙈 ama tarih nefis yemeklerden yapıcam
Deletedmom_49 Deletedmom896 ay yok bende ne gezer o kabiliyet gulcanim🤣😂 ayyyy hamile gibi aseriyorum resmen
Gryffindor Deletedmom_49 1 paket margarin, 1 yumurta,3 yemek kaşığı tepeleme nişasta, Bir kahve fincanı sıvı yağ kabartma tozu vanilya, un. Verev kes ya da minik minik yuvarla. Fırından çıkınca ilk sıcaklığı gitmeden pudra şekeri ve tarçına bula
Deletedmom_49 Arzugokturk ayyyy çok teşekkür ederim balimm bende bayılıyorum❤️🥰 peki tereyağı yerine margarin koysam ??
Deletedmom_49 Vlns yaa üzülmüştüm canını mi cektirdim diye ki allahtan yapicakmissin akşam🤩😍 ohh yarasın minişe. Bende kayinvalidem yapınca yemiştim böyle bir tat olamaz ya