Selamlar
Yaklaşık 3 hafta sonra burun estetiği ameliyatı olacağım 21 aylık bi bebeğim var . Annem ve kayınvalidem çocuk bakımı konusunda ilk zamanlar yardımcı olacaklar ama ben yine de korkuyorum. Daha önce bu ameliyatı geçirenler bilgi verebilir mi çok sancılı bı süreç mi çocuğuma ne zaman kendim bakabilirim ne zaman eski halime dönerim ve en önemlisi pişman oldunuz mu ? Burnuma darbe almaktan da çok korkuyorum bı yandan tabi 😐 sezeryan oldum çok kolay geçti benim için sezeryandan daha zor bı süreç mi bekliyor beni yardımcı olabilirseniz çok sevinirimm 🙏