BalkizimBaloglum2 Memnunmusunuz kizima hep minies bebek bezi kullaniyorum bebekliginden beri cokda memnundum ama cok zam yapmışlar 15 tl biden artmış geçen sene 38 aliyordum 60 tl olmuş bebeland bebek bezini gördüm 37 tl nasil acaba diyorum kullanışlı mi🤔
Birbebek34 BalkizimBaloglum2 benim oğluma hic iyi gelmedi resmen oğlumun cildini kanatmisti bir saat tek takılı kaldığı halde 🤦♀️
Busrapotuk BalkizimBaloglum2 canim A101 bezide cok iyi slepepy le aynı üreticileri soffia cok memnunum hemde 39tl
ezonunannesi_41 Busrapotuk Özür dilerim ama ben beğenmedim çünkü cirtlari hiç estnek deil bitsin diye. gün sayıyorum :(
RainOverMe Kac saatte bır degıstırıyorsunuz bebısınızın altını, bır ıkı adet denemıstım pişik falan yapmadı,cabuk doluyor sankı. Mınıese gore nasıl olur bılemıyrm hıc kullanmadım mınıes. Bu arada benım aldıgım eskı paketlerıydı sımdı yenılenmıs sanırım.
Busrapotuk ezonunannesi_41 evet yanlari gerçekten hiç esnek değil ama ben bir beden büyük kullandığım için fazla sıkıntı yaşamadım