merhaba 4 ay 12 gunluk bir erkek bebegim var, ilk aylar cok gazliydi, subsimplex kullandik, nurse harvey ve mommy’s bliss’i iciremedik tukurdu hep. 3.ayda gazi azaldi ancak 4. aya girmesine yakin sanki cocuk gaz ve toz bulutuna donustu, geceleri ayaklari surekli havada. kaliteli uyuyamiyor, surekli ikiniyor. doktorunu degistirdik bu ay, soyledigimde gecmis olmasi lazim dedi uzerinde durmadi. gece uykumuz yok, 2 saatte bir huzursuzlaniyor, emziriyorum, gaz icin ugrasiyorum ama 🤷🏻♀️ bir de atakta, cocugun icinden baskasi cikti, ne emiyor, ne uyuyor😢
gazli bebegi olanlar biraz daha sabretmeli miyiz, geciyor mu? yoksa doktorla iletisime mi gecmeliyiz?
tesekkurler