2kizbiroglan çok çok acil şifalar diliyorum zor bir süreç…bilirim…Allahım hepinize sabır ve güç versin🙏🏻O tedaviyi görürken senin hamile kalmanda bir sakınca olup olmadığını hamilelik sürecinde anlarsın canım şimdiden bir şey denilemez sanırım,yani normal kontrollere gitceksin ya ultrason,tahliller ve bebek için ne yapılıyorsa o süreçte öğrenirsin,daha çok yeni galiba gebelik? Kemoterapi eşinin sperm hücrelerine etki etti mi etmedi mi bebeğin sağlıklı mı gelişiyor kadın doğum doktorun bilgi verecektir yakında.