Sarikuzumalp Asyazehra Havayı güzel görürsem mutlaka çıkarıyorum. Temiz havaya da ihtiyaçları var çünkü çıkmaları lazım. Havalar bayadır soğuk mesela en azından markete kadar gidip geliyorum hem can sıkıntısı geçsin hemde hava almış olsun diye.
Miniknur Valla evden eve anca:( sokaga azcik ara verdik. Hem cok soguk hem de koronayi gectim salgin var. biz her hastalikta hastanede serum yiyoruz :( o riske giremiyorum