Merhaba
kızım 15 aylık 1-2 haftadır istediği bir şey olmayınca sinirlenip yüzümüzü sıkıyor, ısırıyor ya da saçımı çekiyor. O an hiç tepki vermiyorum sonra çok üzüldüğümü anlatıyorum sakince ama devam ediyor. Artık gizliden ağlıyorum çok moralim bozulmaya başladı.
biz eşimle bebekten önce de çok sakin bir aileydik. Bağrışma kavga olmaz evde. Nereden gördü de bilerek yapıyor bilmiyorum.
çok çok üzülüyorum. Geçer mi ? Nasıl unuttuabilirim ?