scooby-doo Bizim yazlığımız sapancada. Ben istanbulda oturmama rağmen bilmezdim buraların yazlık olduğunu. Bizim sitemizde mesela, olimpik havuz, tenis kortları, basket sahaları, çocuk parkı, sitenin kendi restaurantı, cafesi var. Evler zaten müstakil. Tüm gün bahçedeyiz. Deniz yok ama ben denizi çok sevdiğim için eksikliğini arıyorum. Ama istanbula çok yakın olusu avantaj. 1.5 saatte gidip geliyoruz. İşimiz olursa günü birlik halledip dönebiliyoruz. Hem de kış evi olarakta kullanılabiliyor. Mesela şu anda yazlıktayız🥰 illa deniz demiyorsanız tavsiye ederim✌🏻