Kızlar 1 senedir Turkcell faturalı hat kullanıyorum bu ay taahhütüm bitiyo bana çıkan yenileme paketlerinin fiyatlarıda baya pahalı faturasıza geceyim dedim ordakiler daha uygun gibi aranızda Turkcell faturasız hat kullanan var mı nasıl sistem işleyişi acaba her ay başka paket mi alınıyo kullananlar yardımcı olursanız sevinirim