Yesimsahin Merhaba sütünüz az olduğunu nasıl anlıyorsunuz bebeğim 4 ay 22 günlük önceleri göğüslerim şişerdi şimdi hiç şişme yok ve her emdiğinde yutkunurdu şimdi 5 6 emmede yutkunuyor birde elimle sağdığımda çok az çıkıyor sütüm az mı😒
Snowglobe Yesimsahin çişli bez sayısı günde 5 tane falansa doyuyo demekmiş. Sorunuz dolaylı cevabı bu.😂 Asıl cevabı bilen yazar umarım 😊
scooby-doo Yesimsahin galiba azalmış 5-6 emmede bir yutkunuyorsa dolu dolu gelmiyor demektir benimde öyleydi yavaş yavaş azaldı 6 aylıkkende tamamen bitmişti arttıramadım sonra da ne yaptıysam zaten ek gıdaya geçmiştik takviyede 2 numara devam sütüne geçtik öyle bi de sağdıklarım vardı onları verdim iyiki sağmışım onlarda ilaç gibi gelmişti sende sağabilirsin komposto dereotu bulgur çok arttırıyor
Egeberk Yesimsahin Benim de sizin gibi gogusumu sıkınca da eskisi gibi gelmiyo bez sayisida azaldı ama benim üzüntüden azaldığını düşünüyorumm
Sogancik Yesimsahin Yesimsahin Canim benim de öyleydi çok ağladım Allah a şükür arttı yine. Sütün azaldığını en iyi anne anlar zaten. 3-4 kez maltana içtim Bestlak damla kullandım Düzenli öğünler yaptım Tahin tükettim Her sabah 1 havuç 1armut yedim Bulgur pilavı sık tüketmeye çalıştım Her akşam salata falan derken arttı çok şükür yine.
Yesimsahin Snowglobe evet bu cevabı biliyorum hatta böyle cevaplar geleceğini de biliyordum😅 da oda eskiye göre baya azaldı yani tam dolu dolu değil bezleri daha doğrusu dolu mu değil mi bilemem ama eskiye göre azz desem daha doğru olur
Snowglobe Yesimsahin bildiğim kadarıyla gögüs ler ilk zamanlar sütü ne yapacaklarını bilmediği için stok yapıyomuş. Ama bebiş emdikçe azalıyo ya. O yüzden demek ki azalacak diyerek stok yapmıyorlarmış. Umarım anlarabilmişimdir. 😂
Yesimsahin Haa ama büyük tuvaletini güzel yapıyo ama oda gaz ilacındandır diye tahmin ediyorum çok gazlı bir bebek gaz damlası kullanıyorum
Yesimsahin scooby-doo evet çok yiyorum bulgur pilavı falanda bilmiyorum günden güne azalıyor sanki önceleri be yesem anlardım göğüslerimin dolduğunu şimdi hep boşmuş gibi geliyo fazla çekip az yutkunuyo yani
scooby-doo Yesimsahin doğrudur ilk başlarda benimde uyuyup uyanınca hep üstüm başım süt olurdu öyle akardı düşün sonra gitgide azaldı bende anlamadım sonrada bitti stres falan yaptıysanız bişeye o çok etkiliyor ben işe geri dönücem diye çok stres yapmıştım
Yesimsahin scooby-doo aynen benimde sizin gibiydi yatak üstüm hep sırılsıklam olurdu aslında bu 4.ay atağı bizi beter etti😅çok aşırı stres yaptım ağlıyodum sürekli
Yesimsahin Sogancik evet aynen kendimiz daha iyi anlarız ama işte şüpheye düştüm ve sormak istedim 😊🥰 peki dediğin damlayı eczaneden direk mi alıyorsunuz yanii yazdırmaya falan gerek var mı
Filtrekahvelianne2 Yesimsahin sütünüzün az olduğunu anlayabilirsiniz ki muhtemelen anlamissiniz ☺️ bestlak damla kullanin benim de kizim 4. Ayına girdi sütüm çok azaldi benim yüzümden biraz problemler yaşadım sütüm azaldi aldik bestlak damlayi kullandim ve bool su kışın cok aksatiyoruz su içmeyi ama su da cok süt yapiyor suya 20 damla günde 3 defa bestlak damla döküp için doluyor göğsünüz :)
Yesimsahin Filtrekahvelianne2 evet yazın 3 4 litre su içen ben ki normalde de çok içerim🥰 kışın baya aksatıyoruz aynen tamamdır teşekkür ederim alıcam inşaAllah 🥰