Kızlar dopum yapalı nerdeyse 8 ay olucak ama ben kilo veremiyorum 😬 Hamilelikte aşırı kilo almadım aslında 66 ile hamile kaldım 78 80 arası ile doğuma girdim. Doğumdan 1 hafta sonrasında tartıldığımda ise 70 kg ma düşmüş 4 kilo fazlam kalmıştı ama ben anlamsızca geri kilo aldım ve sanki vücuduma yapışmış gibi gitmiyo 😬 Çoğu kişi bol bol emzirmeyle kilo verdiğini söylüyolar benim bebeğim doğdu doğalı tam bir meme delisi o kadar sık emiyo hala bende tık yok beslenmem normal düzeyde suyu çok içerim hem bebeğimle hem evle ilgileniyorum derken gğn boyu ayaktayım uykusuzluk her anne gibi bende çekiyorum ama kilo gitmiyo aksine kilo alıyorum 😬😬 nasıl çözüm buldunuz bu duruma varmı benim gibi olanlar gelin bi sarılalalım 😃