Minik_kusummm postu okurken aklıma geldi 😂😂 bir sitede gezerken çok gizem hafif kabarık gibi elbise vardı yanı nisan söz olan kişi çok rahatlıkla giyebilir evde veya mekanda benimde hoşuma gitti eşime gösterdim aaa askim yaa çok güzel abin evlense bunu alırdım giyerdim dedim eşim bi bana baktı bi elbiseye baktı aşkım abartma istersen tamam eltin olacak ama bu kadar abartı olur dedi 😂😂😂 yani biz elittiler çok fenayız valla yaa