İlk 1.5 ay anne sütü ağırlıklı beslendi kızım. Fakat sonrasında çok ciddi meme reddi yaşadık az emmesi 18 aylık oğlumun olması malesef sütümü sagmaya vaktim olmadı kızımda çok ağlardı. Sonuç mamaya başladık bu üçüncü mama denemem bebivita , sma , Bebelac. Bugün doktorumuz u aradım kabız olmuş Aptamil in kabızlık ve gaz için bir mamasi varmış . Onu deneyin dedi . Acaba bu mamayı kullanip bebeğinde kabızlık sorununu aşan var mı ? Gazini çıkartıyor . Bilenler yazabilir mi bugün mamayı alicam doktor sin çare lavman dedi bugün 5 gün oldu yapmıyor kakasını çok üzülüyorum 😔