Merhabalar.Bir süredir izmirdeydik.Bebeğim orada çok fazla çocukla zaman geçirdi.Zaten çok seviyordu bebeklere çocuklara sarılmayı dokunmayı.Şimdi memlekete döndük kızım resmen bunalıma girdi.Yemek istemiyor,oturup oyuncaklarıyla oynardı bir şeyler yapardı yapmıyor,kitap okurdum dinlerdi yokkk.Eşim de evde beraber zaman geçirmeye çalışıyoruz hep ağlıyor.Arada parka götürüyorum hava soğuk olduğu için genelde kimse olmuyor.Bugün bir iki çocuk vardı hemen onlara sarılmaya çalıştı falan.Çocuklar tabi ki kaçıştı istemedi.Ne yapacağımızı şaşırmış durumdayız.Çocuklu arkadaşlarımı arıyorum devamlı gelsinler gidelim diye 😂😂Ama bir çözüm bulmam lazım evde ne gibi oyunlar oynuyorsunuz nasıl zaman geçiriyorsunuz? Sizin bebişler de böyle sarılma sevdalısı mı 😂