sultan_srgn Merhaba kızlar aralik ayın 1 nde adet oldum Aralık ay çıkmadan 27 sinde adet oldum bir ayda iki kez adet oldum aranızda böyle yaşayan var mı ilk defa böyle oldu internette araştırdım hamilelik belirtisidir diyor