Oslem33 Kızlar vitamin araştırıyorum emzirme döneminde malum bebişler alıyor bizden vıtaminleri,önerileriniz var mı acaba?
kardelen85 Oslem33 merhaba ben doğumdan beri çocuk doktorumuzun tavsiyesi ile lacmix kullanıyorum. Süt arttırımınında da oldukça etkili. Doktorunuz da tavsiye ederse öneririm.
gurbetkusuuu Oslem33 memnunum ben doktor tavsiyesi ile almadım ama benim bebeğim 1.5 yaşında hala.emziriyorum ve kendimi bu ara yorgun bitkin hissettiğim için internetteki yorumlara göre aldım ve güzel bir enerji verdi bana kendimi.iyi hissediyorum 😊
Ahenkbebek Lacmix bebekli bir hemşireden almıştım adını. Siz de araştırın sonra bana dua edin ☺️ Özellikle süt arttırıyor kesinlikle kesinlikle tavsiye ederim.