Bahçeye çıkartıcaktım biraz yatak odasında hazırlanıyordum bebegimde yatakta oynuyordu arkamı dönmemle düşmesi bir oldu birkaç saniye içinde oldu. Kucagıma alıp sakinleştirdim.Hemen öncesinde corba icirmistim onu kustu cok az. Şimdi yanımda pusetinde oynuyor. Dibinde oturup gözlemliyorum uyutmicam birkaç saat. Bu arada 7 aylık bebeğim.Elim ayağım titriyor hala eşimi arayamadım korkudan beni mahfeder😭😭