Leylaa_ Oglumunannesiyim Ben pastaneden bi önce sipariş veriyorum 1 kg alıyorum buzluga koyuyorum . Birisi gelecek zaman hemen çıkartıp yapıyorum paketli almıyorum onlarda koruyucu var bi çok madde en iyisi temiz bildiğiniz yerden el yapımı alin
Oglumunannesiyim serebro tarifini de verir misiniz acaba ben misafirlik TE yedim kendim de yapmak istiyorum hiç alıp.yapmadim
serebro Oglumunannesiyim kedi dillerini sütle ıslatıp dikdörtgen yada kare borcama diziliyorum. Üzerine muhallebi yapıyorum döküyorum üzerine de hazır çikolata sosu. Süsleme için de ceviz ezip döküyorum bazen Hafif çok hoşuma gidiyor benim