Yaklaşık 30 gün oldu doğum yapalı normal doğum yaptım dikişlerim çok fazlaydı doğumdan sonra oğlum hastanede yattı 20 gün ve sürekli hastaneye gidip geldim dinlenemedim o 20 gün içinde ve dikişlerimin bazıları hala duruyo 30 gün olmasına rağmen normal mi bu olduğum yerdeki hastane randevuları da dolu bebeğim rahatsız olduğu için çok uzak bi yerede gidemiyorum dikişleriniz kaç günde attı aydınlatırsanız sevinirim.