Merhaba Anneler ..Iyi günlerinizin oLmasinı temenni ediyorum . 21 Aylık oğlum var ve 4 gün önce boğaz ağrım ve hafif ateşlenme üzerine test yaptım ve test sonucum pozitif cıktı . Oğlumun düne kadar birşeyi yoktu fakat bugün biraz ses kısıklığı ve çok nadır sıklıkta öksürüğü var ..Maske kullanımına dikkat ediyorum ve her zaman hijyen kurallarina dikkat ederek bakımını yapıyordum sizce geçmiş olabilir mi ? Sizde covid olup bebeklerinize de geçti mi ? Süreç nasildı ? Neler kullandıniz ? Paylaşabilirmisiniz benimle acaba ?