Cindy_35 Kızlar sorum başlıkta ateş 37,4 sabahtan beri saat 10.15 te bir tatlı kaşığı verdim (8 aylık ) kaç saatte bir verebilirim ?
boncukm Cindy_35 bize hemşire düşmezse verin demişti o yüzden biraz bekleyin en az iki saat ılık duş aldırın
Hatcik Cindy_35 4 saatte 1 verebilirsin galiba canim ama 37.4 carpol için düşük bi ateş 38 i gecerse ver bence
Busragokceberra Cindy_35 6 saat arayla veriliyor ama şöyle oluyormus mesela calpol verdin düşmedi ya 3 saat sonra dolven verebiliyorsun sonra 3 saat sonra calpol 3 saat sonra dolven böyle gidiliyormus biz şuanda öyle ilerliyoruz
Asel2 Cindy_35 bebekler ateş kaç olmalı ay inanmıyorm 37 normal biliyordum kızımın ateşi 37 idi bayağı önce normal diye düşündüm şuan vicdan azabından ağlıyorum ya 😔35.36.37 normal 38 fazla değil mi
Asel2 Hatcik bebeklerde ateş yüksekliği kaç olmalı benim bebeğimin 37 olmuştu normal diye bi müdahalede bulunmamıştım bayağı önce
Alyaipekkk Asel2 36 37,5 arasını normal kabul edebilirsin ölçülen yere görede bir iki derece fark ediyor
agacsizkoala Cindy_35 37.4 calpol verilecek kadar yüksek bir ateş değildir , zaten ateş 37.5ten sonrası sayılır 38lerde calpol verilir doktor bize böyle söylemişti, yüksek ateş olursa ve düşmüyorsa da 4 saatte bir verebileceğimizi söylemişti
1prensesannesj Cindy_35 4 saatte 1 verebilirsin de 37,4 ateş düşürücü vermek için yüksek bı ateş değil ki
Esleminannesi28 Ayrıca ateşli iken calpol ve dolven evinde mutlaka bulundur ve dönüşümlü ver yani sabah calpol sonra dolven sonra calpol şeklinde heemen ateşi düşücektir Allahın izniyle