Hanımlar merhaba. Düşüncelerinize ihtiyacım var. Konuyla ilgili bilgim yok ama deli gibi birşeyler yapmak istiyorum . Paribu yu indirdim . Normalde yatırım işleri eşimdedir ama bende kendi çapımda ufak ufak birşeyler yapmak istiyorum . İlk etapta 1000 TL yatırıp her ay üzerine eklemek ve 1 yada 2 yıl hiç dokunmamak istiyorum . Ethereuma yatırmayı düşünüyorum . Sizce ne yapmalıyım. Eşi değil de kendisi yapan ilgilenen varmı . Yada hangisini önerirsiniz . Tek seferde para yatırmak mı yoksa her ay ufak bi miktar yatırarak kar etmek mümkün mü .