Yazarmisinz hanimlar
Banu43 sadece ıhlamurla kış çayı içiyorum, c vitamini alıyorum
Morfrenk c vitami hap olarakmi ismi ne peki
Banu43 hayır mandalina, portakal yiyorum ve limon sıkıp içiyorum
Morfrenk teşekkür ederim canım