RuyasMom Kızım 8 aylık. 23 gün boyunca kilo almamış ve 100 gram kaybetmiş doktor çok sorun değil dedi ama anne olarak kafaya taktım yeni diş patlattı bir tane ve çok iştahlı bir bebek değil memeye düşkün ek gıda çok almıyor sanırım alışamadı kilo kaybetmesi bu ayda normal mi kızlar ya?
MelekSubasi RuyasMom normal yani olabiliyor diş zamanı oluyor benim oğlumda üst üste hastalanınca 700 gram kaybetmişti yine toparladı.
Kk41 RuyasMom 8 .aydan beri 12.5 kilo oğlum şuan 14 aylık bi süre sonra almaz dedi dr zaten. Boya gidiyor emekliyor vs diye
Morfrenk RuyasMom diş süreci zor bir dönem bebekten fazla bir şey beklenmemeli anlıyorum seni bende çok üzüldüm ama kızım 5 6 ayda toplam 200 gram falan almıştı yani olabiliyormuş
RuyasMom Kk41 Ya sağlıklı olsunlar da problem değil aslında ama işte biz anneler böyle kafaya takıyoruz
Omertugra20 RuyasMom hiç takılmayın oğlum 5 aylıkken sadece anne sütü alıyordu hiç kilo almamıştı ama 4 cm uzamıştı doktor boya gitmiş demişti . 12 ve 13. Aylarda toplamda 2 ayda 200 gram almıştı doktor hiç birşey demedi ama anne olarak takılıyor insan sonra 14.ay biranda 900 gram aldı hiç takılmayın benim oğlum hep iştahlıdır yer yemesine ragmen 2 ayda 200 gram almıştı oda çok fazla hareketlenmişti mühim olan saglık
Tortilla RuyasMom normal canm zaten bır sure sonra kilo sabıt kalıyor hem hareket hem diş ve iştahsızlık yuzunden. Hemde etrafı kesfetmeye baslıyorlar yemek yemek ıstemıyorlar. Kızım 10 aylıkken 10 kıloydu bayaga tombıs ve ıstahlı bır bebektı. suan 18 aylık 11.6 kilosu :)
RuyasMom Tortilla valla normal olduğunu gördüm sayenizde teşekkür ederim içim rahatladı iyiki yazmışım buraya 🙏🤩
Deletedmom789 RuyasMom canım bu aylarda kilo alımının durması ve hatta gerilemesi çook normal. Üstelik 100 gr yine iyi bir kayıp olmuş, demekki yine de besleniyor yani yetersiz bir durum olmamış. Hiç merak etme dişi çıksın, iştahlanır yine yavru