Sevgili anneler 5 ay 20 günlük bir bebek annesiyim. Bebegimde alerjiden şüphe etmeye başladım. Bizim doktorumuz kakasinda kan yüzünde üstü soyulan egzama olması gerekiyor diyor ama ben ikna olmadım.
Nelerden şüphe ettigimi yazayım. 10 günlükten beri mukuslu ve yüksek ses gazla kaka yapması, yüzünde bi belirip bi kaybolan kırmızı noktalar, geçmeyen konak, emerken karnından bazen kapı gıcırtısı gibi bazen gümbür gümbür guruldama sesleri ve emerken sanki burnu tıkalı gibi hırt hırt ses gelmesi.
Sizce de alerji belirtisi değil mi. Kendi kendime diyet yapmaya da korkuyorum, doktor kontrolünde diyet acmayinca daha büyük tepki verir vücudu diye. O yüzden sizden memnun kaldığınız çocuk alerji uzmanı önerisi almak istiyorum. Yardımcı olur musunuz lütfen?