Fatmam [bilinmeyen] deliğin adı ne ve hangi bölgede canım ona göre sana bilgi verebilirim bu konuda çok bilgim var aynı kaderi yaşıyoruz
Zeyneptoprak [bilinmeyen] bizdede aynı durum var :( kalbin alt kısmında doktor kapanabilir dedi ama belli olmaz kapanmazsa ameliyat dedi 1 aylık olmasını bekliyorum kontrol için Fatmam
Fatmam 3 mm açıklık çok küçük inşallah kapanır genelde çok yaygın bir durum ve bir kaç ayda kapanıyor anan adı ve yeri önemli tabi asd mi vsd mi ayrıca doktor kapanır dedi mi
Fatmam [bilinmeyen] İnan onun nerdeyse önemi Yok çok araştırdım bize de öyle demişlerdi kapanır dedi mi doktor kaç ayda çağırdı kontrole asd pek önemli değil 3 .5 mm çok küçük Allah’ın izniyle kapanır
Fatmam Zeyneptoprak biz de her ay gidiyoruz bize de aynısını söyledi çok küçükmüş ama yeri biraz önemliymiş ondan her ay takip ediyor ilaç verdi mi bebeğinizde bienal belirti var mı kilo alamama morarma ağlarken falan bide hızlı nefes
Zeyneptoprak Fatmam çok şükür hiç bi belirti yok ağlarken bazen rengi koyulaşıyo ama morarma diyil gibi vsd 5 mm
Fatmam [bilinmeyen] kapanır inş korkma önemli olsa 6 ay sonra gel demezdi çok bebekte oluyormuş zamanla kapanırmış inşallah dua edeceğiz
Retina Benimkinde de var 3 aylık kontrolunde anladı doktor .kardiyolojiye gittik emar ve ekg çekildi doktor hamileliğin devamı gibi düşün bebeğin gelişimi devam ediyor kapanır dedi 6 ay sonra kontrole çağırdı.
Deril_atlas Kızımda da bardı 6 ayda bir kontrol ettirdik 3 yaşına gelmeden kapandı.yrni doğanlarda genelde oluyormuş