Arkadaşlar merhaba. Sosyal medya da elim sende ekibi var 843 grubu var her grupta en az 20 kişi var. Bu sayede neredeyse bir ayda 1.5 milyon dan fazla bir ücret toparlanıyor. Yüzde oranı yüksek olan çocukların hemen tedavi ücretini tamamlayıp tedavi süreci başlanıyor. Her ay 100 TL smalı çocuğumuzun hesabına para atılıyor ve bu sayede hemen tedavisi için yurt dışına gidiyor. Sizlerde bı el atabilir misiniz. Elimsende sayfasına yazıp bir gruba dahil olabilir misiniz. Aylık 100 TL çok fazla bişey değil ama onlar için bir umut ışığı.. Yapan yapmayan herkesten Allah razı olsun 🤍🤲🏻